FAQ Często zadawane pytania

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Krok 1

Po wybraniu produktów, które Cię interesują, przejdź do koszyka, a następnie do płatności

Krok 2

Zdecyduj, czy chcesz założyć konto w naszym sklepie. Możesz także skorzystać z opcji realizacji zamówienia jako GOŚĆ. Założenie konta da Ci możliwość dostępu do historii Twoich zamówień, potwierdzeń płatności oraz do śledzenia przesyłek.

Krok 3

System poprosi Cię o wybranie danych adresowych, jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT,
pamiętaj, aby uzupełnić dane firmy.

Krok 4

Nasz sklep korzysta z płatności online Przelewy24, który umożliwia płatności bankowe, BLIK i inne.

Wybierz metodę dostawy. Na terenie Polski wysyłka GLS, InPost oraz Orlen Paczka.

Krok 5

Podsumowanie zamówienia. Sprawdź, czy wszystkie dane są poprawne.

Krok 6
Potwierdź zamówienie, zaakceptuj regulamin i dokonaj płatności.

Krok 7

System wygeneruje numer zamówienia, który możesz śledzić na swoim koncie.

Gdy Twoje zamówienie trafi do nas, rozpoczniemy jego realizację, żeby jak najszybciej trafiło do Ciebie.

Krok 8

Przesyłki na terenie Polski zostaną dostarczone zgodnie z informacją wybranej firmy kurierskiej.

Po dostarczeniu przesyłki możesz cieszyć się swoimi zakupami 😊

Jaką formę dostawy mogę wybrać i ile będzie ona kosztowała?

Na terenie Polski zamówienia zostają wysłane za pośrednictwem firmy GLS, Inpost i Orlen Paczka:

Wysyłka na terenie Polski GLS: 17,99 zł

Wysyłka na terenie Polski InPost: 15,99 zł

Wysyłka na terenie Polski Orlen Paczka: 11,99 zł

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze. Zamówienia złożone w weekend lub święta realizujemy w kolejny dzień roboczy.

Czas dostawy na terenie Polski zależy od wybranej przez Ciebie metody dostawy.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić logując się do swojego konta.

Jeżeli dokonałeś zakupu jako GOŚĆ otrzymasz od nas potwierdzenie e-mail odnośnie realizacji zamówienia oraz o wysyłce.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

W sytuacji gdy chcesz anulować zamówienie niezwłocznie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia, który wyświetlił się po dokonaniu zakupów oraz widnieje on w wiadomości e-mail wysłanej automatycznie do Ciebie po opłaceniu. Anulacja zamówienia jest możliwa zanim zostanie ono wysłane.

Co jeśli moje zamówienie jest błędne?

Staramy się, aby Twoje zamówienie było kompletnie i zgodne. Jeśli jednak zauważysz jakiekolwiek niezgodności lub błędy w otrzymanym zamówieniu, sprawdź najpierw mailowe potwierdzenie lub historię zamówień w swoim koncie, aby upewnić się, że zostało ono poprawnie złożone. Jeżeli nadal masz wątpliwości lub widzisz inne produkty niż zamawiane, skontaktuj się z
naszym Działem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy. Nasz zespół postara się jak najszybciej wyjaśnić sytuację i podjąć odpowiednie działania w sprawie Twojego zamówienia.

Płatności

Jaką metodę płatności mogę wybrać?

Nasz sklep korzysta z płatności online Przelewy 24, gdzie możesz skorzystać z różnych metod takich jak przelew
online, BLIK lub karta płatnicza.

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie podczas odbioru paczki?

Niestety w naszym sklepie nie realizujemy płatności za pobraniem.

Zwroty i reklamacje

Jak mogę złożyć reklamację?

Zasady dotyczące składania reklamacji znajdziesz tutaj.

Czy mogę zwrócić produkt?

Zwrotowi podlegają produkty oryginalnie zapakowane, nie otwarte. Zwracane produkty zostają zweryfikowane przez naszych pracowników.

Zasady zwrotów znajdziesz tutaj.